نگرانی صهیونیست‌ها از فعالیت مجدد نیروهای حماس در شمال غزه

نگرانی صهیونیست‌ها از فعالیت مجدد نیروهای حماس در شمال غزه

یک روزنامه صهیونیستی از فعالیت مجدد نیروهای حماس در بخش‌هایی که به زعم این روزنامه کنترل آن‌ها به دست عناصر ارتش اشغالگر در شمال نوار غزه افتاده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه صهیونیستی معاریو درباره جنبش حماس نوشت: فعالیت‌های حماس در منطقه‌هایی که پیشتر به دست ارتش اسراییل در شمال نوار غزه افتاده بود ازسرگرفته شده است.

در این گزارش آمده است: این روند نگران کننده است. نیروهای مرتبط با حماس توانسته اند کنترل مدنی بخش‌های شمالی نوار غزه را به دست بگیرند که همین مساله باعث می‌شود دستاوردهای ارتش در این منطقه‌ها از بین برود.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نیز به تازگی به نقل از منابع آگاه از ناتوانی رژیم صهیونیستی در تخریب تونل‌های حماس در نوار غزه با وجود اشغال این باریکه خبر داد.

در این گزارش آمده است: پس از هفته‌ها تلاش اسراییل برای نابودی تونل‌های حماس در نوار غزه، حدود ۸۰ درصد این تونل‌ها همچنان سالم است!

منابع آگاه به این روزنامه آمریکایی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون توانسته تنها ۲۰ درصد از تونل‌ها را تخریب کند.

این در حالی است که منابع موثق میدانی تاکید دارند که تونل‌های حماس شبکه‌های بسیار پیچیده در عمق زمین است که ارتش رژیم صهیونیستی به سختی می‌تواند به آن دسترسی پیدا کند.

کد خبر 6006666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha